MENU
MENU
MENU
srl-sales-in-action-2025

Η Seven Red Lines στο Sales in Action 2025

21 Μαΐου 2025

srl-sales-in-action-2025

Η Seven Red Lines στο Sales in Action 2025

srl-sales-in-action-2025

Η Seven Red Lines στο Sales in Action 2025

Η Seven Red Lines στο Sales in Action 2025

Η Seven Red Lines στο Sales in Action 2025

Η Seven Red Lines στο Sales in Action 2025

Αντώνης Σιδερής Managing Director, Seven Red Lines.

Η SRL (Seven Red Lines) συμμετείχε στο συνέδριο Sales in Action 2025, μια από τις σημαντικότερες διοργανώσεις στον χώρο των πωλήσεων και της επιχειρηματικής στρατηγικής στην Ελλάδα. Στο πλαίσιο της συμμετοχής μας, παρουσιάσαμε το case study με τίτλο «Πώς ο εκδημοκρατισμός της πληροφορίας μετέτρεψε την καθημερινότητα ενός εμπορικού τμήματος».

Η SRL (Seven Red Lines) συμμετείχε στο συνέδριο Sales in Action 2025, μια από τις σημαντικότερες διοργανώσεις στον χώρο των πωλήσεων και της επιχειρηματικής στρατηγικής στην Ελλάδα. Στο πλαίσιο της συμμετοχής μας, παρουσιάσαμε το case study με τίτλο «Πώς ο εκδημοκρατισμός της πληροφορίας μετέτρεψε την καθημερινότητα ενός εμπορικού τμήματος».

Η SRL (Seven Red Lines) συμμετείχε στο συνέδριο Sales in Action 2025, μια από τις σημαντικότερες διοργανώσεις στον χώρο των πωλήσεων και της επιχειρηματικής στρατηγικής στην Ελλάδα. Στο πλαίσιο της συμμετοχής μας, παρουσιάσαμε το case study με τίτλο «Πώς ο εκδημοκρατισμός της πληροφορίας μετέτρεψε την καθημερινότητα ενός εμπορικού τμήματος».

Το case study αφορούσε την εταιρεία Νερά Κρήτης, η οποία, με τη βοήθεια της SRL, πραγματοποίησε μια ουσιαστική μετάβαση από αποσπασματικές αναφορές σε Excel σε ένα σύγχρονο περιβάλλον Business Intelligence με τη χρήση Power BI. Στόχος ήταν να ενισχυθεί η εμπορική λειτουργία μέσω της αξιοποίησης των δεδομένων, της αυτοματοποίησης και της καθολικής πρόσβασης στην πληροφορία.

Η υλοποίηση βασίστηκε στους εξής πυλώνες:

  • Δημιουργία ενός “single point of truth” που διασφαλίζει αξιόπιστα και ενοποιημένα δεδομένα.

  • Αυτοματοποίηση της διαχείρισης bonus και ενίσχυση της διαφάνειας στον υπολογισμό επιδόσεων.

  • Mobile-friendly dashboards για άμεση και ευέλικτη πρόσβαση από την εμπορική ομάδα.

  • Εξειδικευμένες αναφορές ανά επίπεδο ρόλου, ενισχύοντας τη λήψη αποφάσεων σε όλα τα επίπεδα.

  • Δυνατότητα εντοπισμού νέων, χαμένων και πελατών σε ρίσκο για στρατηγική επαναπροσέγγιση.

Το case study αφορούσε την εταιρεία Νερά Κρήτης, η οποία, με τη βοήθεια της SRL, πραγματοποίησε μια ουσιαστική μετάβαση από αποσπασματικές αναφορές σε Excel σε ένα σύγχρονο περιβάλλον Business Intelligence με τη χρήση Power BI. Στόχος ήταν να ενισχυθεί η εμπορική λειτουργία μέσω της αξιοποίησης των δεδομένων, της αυτοματοποίησης και της καθολικής πρόσβασης στην πληροφορία.

Η υλοποίηση βασίστηκε στους εξής πυλώνες:

  • Δημιουργία ενός “single point of truth” που διασφαλίζει αξιόπιστα και ενοποιημένα δεδομένα.

  • Αυτοματοποίηση της διαχείρισης bonus και ενίσχυση της διαφάνειας στον υπολογισμό επιδόσεων.

  • Mobile-friendly dashboards για άμεση και ευέλικτη πρόσβαση από την εμπορική ομάδα.

  • Εξειδικευμένες αναφορές ανά επίπεδο ρόλου, ενισχύοντας τη λήψη αποφάσεων σε όλα τα επίπεδα.

  • Δυνατότητα εντοπισμού νέων, χαμένων και πελατών σε ρίσκο για στρατηγική επαναπροσέγγιση.

Το case study αφορούσε την εταιρεία Νερά Κρήτης, η οποία, με τη βοήθεια της SRL, πραγματοποίησε μια ουσιαστική μετάβαση από αποσπασματικές αναφορές σε Excel σε ένα σύγχρονο περιβάλλον Business Intelligence με τη χρήση Power BI. Στόχος ήταν να ενισχυθεί η εμπορική λειτουργία μέσω της αξιοποίησης των δεδομένων, της αυτοματοποίησης και της καθολικής πρόσβασης στην πληροφορία.

Η υλοποίηση βασίστηκε στους εξής πυλώνες:

  • Δημιουργία ενός “single point of truth” που διασφαλίζει αξιόπιστα και ενοποιημένα δεδομένα.

  • Αυτοματοποίηση της διαχείρισης bonus και ενίσχυση της διαφάνειας στον υπολογισμό επιδόσεων.

  • Mobile-friendly dashboards για άμεση και ευέλικτη πρόσβαση από την εμπορική ομάδα.

  • Εξειδικευμένες αναφορές ανά επίπεδο ρόλου, ενισχύοντας τη λήψη αποφάσεων σε όλα τα επίπεδα.

  • Δυνατότητα εντοπισμού νέων, χαμένων και πελατών σε ρίσκο για στρατηγική επαναπροσέγγιση.

Το BI δεν ήταν από μόνο του υπεύθυνο για την εμπορική ανάπτυξη της εταιρείας, αλλά λειτούργησε ως καταλύτης μετασχηματισμού: απελευθέρωσε χρόνο, ενίσχυσε τη ροή πληροφόρησης και επέτρεψε στην ομάδα να υπερβεί τους στόχους της.

Τα αποτελέσματα:

  • +60% αύξηση του κύκλου εργασιών μέσα σε 4 χρόνια

  • 4x αύξηση της εμπορικής ομάδας

  • 10x περισσότερες εμπορικές μεταβλητές που παρακολουθούνται καθημερινά



Η παρουσία της SRL στο Sales in Action 2025 επιβεβαιώνει τη δέσμευσή μας να βοηθούμε τις επιχειρήσεις να εξελίσσονται μέσα από πρακτικές, μετρήσιμες λύσεις ψηφιακού μετασχηματισμού.

Informed Decisions. Everywhere.

Το BI δεν ήταν από μόνο του υπεύθυνο για την εμπορική ανάπτυξη της εταιρείας, αλλά λειτούργησε ως καταλύτης μετασχηματισμού: απελευθέρωσε χρόνο, ενίσχυσε τη ροή πληροφόρησης και επέτρεψε στην ομάδα να υπερβεί τους στόχους της.

Τα αποτελέσματα:

  • +60% αύξηση του κύκλου εργασιών μέσα σε 4 χρόνια

  • 4x αύξηση της εμπορικής ομάδας

  • 10x περισσότερες εμπορικές μεταβλητές που παρακολουθούνται καθημερινά



Η παρουσία της SRL στο Sales in Action 2025 επιβεβαιώνει τη δέσμευσή μας να βοηθούμε τις επιχειρήσεις να εξελίσσονται μέσα από πρακτικές, μετρήσιμες λύσεις ψηφιακού μετασχηματισμού.

Informed Decisions. Everywhere.

Το BI δεν ήταν από μόνο του υπεύθυνο για την εμπορική ανάπτυξη της εταιρείας, αλλά λειτούργησε ως καταλύτης μετασχηματισμού: απελευθέρωσε χρόνο, ενίσχυσε τη ροή πληροφόρησης και επέτρεψε στην ομάδα να υπερβεί τους στόχους της.

Τα αποτελέσματα:

  • +60% αύξηση του κύκλου εργασιών μέσα σε 4 χρόνια

  • 4x αύξηση της εμπορικής ομάδας

  • 10x περισσότερες εμπορικές μεταβλητές που παρακολουθούνται καθημερινά



Η παρουσία της SRL στο Sales in Action 2025 επιβεβαιώνει τη δέσμευσή μας να βοηθούμε τις επιχειρήσεις να εξελίσσονται μέσα από πρακτικές, μετρήσιμες λύσεις ψηφιακού μετασχηματισμού.

Informed Decisions. Everywhere.